با سلام

امیدوارم امتحانات نهایی رو به خوبی پشت سر گذاشته باشید ( با اینکه میدونم امیدواری من هیچ تاثیری تو نتیجه گرفته شده نداره ) 

هر چی بوده تموم شده .

ولی اگر می بینید که لیاقتتون تو یه درسی بیشتر از ایی که شدید بوده و تواناییش رو تو خودتون می بینید حتما برای ترمیمش اقدام کنید .

دوستان مدرسه ما ( شهید سلطانی 3 کرج (تیزهوشان) ) برنامه ای رو برامون گذاشته که تا اونجایی که به ما اطلاع دادن تنها 2 مدرسه تو کرج این کار رو کردن .

قرار شده تو تابستون کامل دروس پایه جمع و جور بشه تا سال تحصیلی با خیال راحت تری به پیش بپردازیم .

در صورتی که در بقیه مدارس و آموزشگاه های اشتباه رایج و غیر منطقی در حال رخ دادنه و اون اینه که دبیر ها بدون اندکی توجه به وضع دروس پایه که اسمشون روشونه ، و بدون اونها تفهیم مطالب پیش به دانش آموز دشواره ، شروع به تدریس دروس پیش کردن و این با منطق هیچ عقل سلیمی جور در نمیاد .


ولی هر کسی که مایله می تونه با برنامه ای که عرض خواهم کرد همراهی کنه این بلاگ رو تا تیمی تشکیل بدیم برای ترکوندن کنکور 96 .


انشاالله در پست های بعدی در مورد آزمون های آزمایشی و مضراتشون و دلیل مخالفت شخصی خودم باهاشون توضیح خواهم داد تا کم کم وارد بحث شیرین خودکفایی تو کنکور بشیم .


به امید صد درصد شدن اعتماد به نفس تک تکمون

موفق باشید


پ . ن :

به عکس دقت کنید ....

می دونید چرا این عکس رو بجای تعداد زیادی عکس در مورد خط شروع دو و میدانی انتخاب کردم ؟

به چند دلیل :

 1) کنکور بر خلاف انتظار همه دو صد متر نیست ، یه ماراتن استقامتیه . از این نتیجه میشه که نیازی نیست فقط گازشو بگیری چون مث دو صد متر مسیرت اونقدر کوتاه نیست که سریع تمومش کنی ، باید استقامت و ممارست داشته باشی ، مثل داستان خرگوش و لاک پشت . آروم آروم با لذت از مسیر پیشرفت روزانت ادامه بده و کیفش رو ببر . چه کاریه گاز دادن الکی تو ی مسیر طولانی ، وقتی انرژی زیادی رو تو این مسیر بذاری و بعد مدت کوتاهی نتیجه مطلوبتو نگیری ، خسته و بی حال پهن میشی کف اتاقت و به آینده مبهمت فکر می کنی بعد میری اینستا پست میزاری که آی .... من دیگه بریدم ، این زندگی برا من جا نداشت و ...


 2) هیچی دیگه کل دلایلمو تو 1 توضیح دادم :)


منتظر نظراتتون هستم